I am back

Jag lever fortfarande ;) Jag har inte bloggat något som ni kanske märkt, det beror på att igår skulle vi först iväg till mormor och morfar, eftersom en rörmockare skulle vara i vårat hus och fixa något som var trasigt. Iallafall så kunde vi inte spola eller något så därför for vi hem till mormor/morfar en stund. Men då visade det sig att vi inte skulle ha toalett förrän idag så vi drog iväg till Umeå och sov på hotell.

Men nu är jag hemma igen :)

Ska nog bara mysa hemma resten av dagen, blogga lite och kolla igenom 200 bloglovin-inlägg.

Btw, I Måndags så skulle jag ju lägga in ett blogginlägg lite senare på eftermiddagen men fick migrän/huvudvärk så jag kunde inte förmå mig själv till att hämta kameran, sladden från kameran till datorn, ta en bild, lägga in och skriva ett blogginlägg. Gick och la mig istället.
Det betyder oxå att Jessica vinner våran lilla mini tävling :) Grattis gumman<3

Nej nu ska jag återgå till mitt.

Pöss ♥

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-10 21:27:41

hiih det var ju ingen stor tävling direkt xD

haha typ ba "KAMP MELLAN LIV OCH DÖD" xD haha puss <3<3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela