Sjuk :(

Jag är sjuuuk. Inte kul alls, och jag får inte fara på badhuset idag. Men mamma skulle till Sundsvall och ville inte lämna mig ensam hemma så jag följde med. Satt och såg på film i bilen och drack dricka.
Vi for iallafall på något ställe, kommer inte ihåg vad det heter, men det ligger borta vid Ikea och det där (:
Jag shoppade lite kläder som ni kan få se sedan och så köpte vi ett nytt tangentbord till datorn. Det behövdes verkligen. Bäst av allt, den är rosa :D

Fick också ett par små hörlurar så jag kan lyssna på min mp3 osv. Rosa dom också. Ska ta bilder sedan men nu börjar jag få ont i örat igen så ska vila lite.

Internet går seeeg. Jag var tvungen att styra datorn några decimeter närmare skrivbordet för sladden till det här tangentbordet räcker inte lika långt som den gamla. Om man flyttar datorn bara några centimeter är den för långt bort från något så då fungerar det inte. Suck...

Kommentarer

Postat av: Bitterfittan

Publicerad 2010-03-17 16:22:40

har du en bra onsdag nu sötnos? (:

Postat av: Still In My Heart

Publicerad 2010-03-17 16:28:09

Sv: Haha ja men jag har inte riktigt tid för att ligga hemma och vara sjuk just nu... ;)

Postat av: djustd

Publicerad 2010-03-18 11:20:20

tänkte bara titta in och önska dig en trevlig torsdag!Kram! :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela