Måste börja träna!

OMG, jag måste börja träna. Usch vad dålig kondition och styrka jag har. Just nu tränar jag bara dans på Måndagar, och idrott på skolan såklart. Men det ger faktiskt inte så mycket? Nej, ska leta fram några träningsdvd:er som vi har hemma här och träna :)
Mål; kunna göra tre 'riktiga' armhävningar i slutet av veckan hahah.
Nejmen har verkligen inga armmuskler. Vi som ska fara och bada med klassen snart, usch. Jag är ju fet , hihhiih.

Nej jag är inte fet :) däremot är jag smalfet. Har ni hört talas om det? Smal men mjuk som en liten marsmallow.

Snart kommer gäster så ska väl snart ner.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-07 14:30:11

smala unge!!! ;*



JAG måste träna :O

seriöst, my fat is growing bigger :(

+ att jag e tjockis

inte nog med det: jag har fått sämst kondis too.

huhu, inte så kul..

Postat av: andrea

Publicerad 2010-03-10 18:50:44

jag måste fan börja träna to! :O

+

jag tror jag har kvinnliga problepå tisdag ;)))))<3<3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela