Måndag

Så nu är det måndag igen och vi har prov på franska imorgon och i NO på Onsdag. OHNOEEE Jag tror jag glömde franska lappen på skolan. Typiskt jag...

Nu kom jag på att vi har prov på hemkunskapen på onsdag också. Ikväll blir det dans för min del :) Det ska bli kul att träna lite igen. Efter typ en månad (!) av vila. Nu ska jag försöka få internet att fungera som det ska och sedan ska jag måla naglarna och kanske städa lite på rummet.
Har sagt nästan femtio gånger att jag ska fixa med designen men det har aldrig blivit av. Well... nu ska jag sitta tills jag är klar :D

Kommentarer

Postat av: Savefors♥

Publicerad 2010-03-30 09:12:56

Svar: Tack!

Allt bra med dej idag?



Kram Savefors♥

Postat av: andrea

Publicerad 2010-03-30 19:19:34

sv:

jag hade typ lyckas klicka på nått typ av virus, jaoo >.<

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-30 20:21:55

SV: va?

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela