Ingen bloggning igår :(

Hann inte blogga igår. Hann inte mer än komma hem och pusta ut förrän jag skulle äta middag och sedan rusa tillbaka till skolan. Men jag och Klewe ska ha ledigt hela Onsdagen v. 11! :D
Mysigt va? Vi har planerat lite kula grejer tillsammans.
Iallafall, hann inte mera än lägga in ett inlägg, som jag redan hade gjort iordning dagen innan, så publicerade bara.
Idag har inte så mycket hänt. Ska snart ner och äta middag och sedan blir det nog datorn en stund osv.
Har lite läxor att göra också :3



Saknar det gröna <3
Ser ni hur molnet är format som ett hjärta? ;D Hade verkligen tur som lyckades få det på bild :)


Kisses ♥

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-03-04 20:12:59

lucko oss:P:P:P VI SKA HAR KULAST!:)



hihihi <3

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-04 20:15:23

asså jag skulle oxå egentligen ha en heldag men jag glömde resetiden xO ahahha D: <3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela