100308

Goodmorning :D
Måndag idag och jag är LEDIG! Så skönt att kunna vakna vid tio, mamma tvingade upp mig, och komma på att man inte behöver skynda sig upp för att kuta till skolan.

Solen lyser ute och snön börjar töa och falla ner från taket på vårat hus. Äntligen vår :D hoppas värmen håller i sig. Även om slaskväder är det värsta jag vet.

Vad ska jag hitta på idag? Måste nog städa och fixa allt i mitt rum så, jag är en såndär person som måste ha det snyggt, fint och prydligt hemma. Annars blir jag stressad och sur :)

Idag ska jag också fixa tv:n, jag har fått byta tv btw. Hade en tjockis förut men nu blir det en plattis, yay. Mycket större än den jag har nu.

Igår så hade vi några gäster, både på förmiddagen och efter middagen. Efter att dom hade farit for mamma, jag och lillasyster på affären. Vi fastnade vid bokrean och jag fick köpa vilken bok jag ville. Fast det fanns nästan inga böcker för mig. Men köpte iallfall en bok, håller redan på att läsa den. Lånade boken av pappa och har kommit halvvägs.
Visar en bild senare  ;)

Uppdaterar senare idag ♥

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela