-

Har inte bloggat något förrän nu. Har varit med Tess idag :)
Kul kul.

Har nyss varit och sett på melodifestivalen, synd att Pauline inte gick vidare. Hon var ju iallafall bland de bästa. Det jag inte förstår, Pernilla vann över Crucified Barbara? Men men.

Har haft världens tråkigaste lördagskväll. Skrik från småsyskonen, någon som har slarvat bort fjärrkontrollen till min dvd. Lillebror har varit inne på mitt rum och stökat till det rejält. Markus sa till mamma att hon skulle köpa dricka och jag sa att jag ville ha coca cola. Men dom sa nej för att jag var bortskämd, och nu när jag ska gå och lägga mig kikar jag in i kylskåpet och hittar en 2-liters cola.
Det är stopp i handfatet uppe för att jag tvättar håret där ofta på morgonen så nu måste jag rensa.

Ja, jag kan inte hitta sladden till kameran så det blir en bild som jag har knäppt förut.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-03-06 22:51:36

SV: jo?

Postat av: Still In My Heart

Publicerad 2010-03-07 10:35:59

Sv: Ah busschaufförer kan också vara jobbiga...



Haha det låter ju som en nice kväll ;)

Postat av: Tess

Publicerad 2010-03-07 11:07:38

super kul dag(Y)



men gud vad otur du hade då när jag skulle hem xD hehheh



puss<3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela