Stupid Mejva

Ibland undrar jag om jag är den största klanten ever. I Fredags så bestämde vi oss för att bada i älven borta hos Tess. Där har dom en lian som man kan svinga sig ut över vattnet med. Jag testade några gånger och tyckte att det gjorde ont på insidan och baksidan av låren men tänkte inte mer på det. Senare ser jag att jag har skrapat upp hela låret! Ouch vad ont jag har just nu, ikväll ska jag dränka benen i idomin och ta på mig strumpbyxor, förhoppningsvis så läker det lite snabbare då.

Igårkväll så skulle jag testa göra korkskruvar på håret, har aldrig haft det förut så bestämde mig för att testa. Satte igång tången och var lite lat för att orka vänta innan den blev varm. Jag tog en slinga och snurrade den runt tången. Jag hade inte alls länge, max 4-5 sekunder innan jag tog ut den igen. Mardröm som gick i uppfyllelse, en liten del av håret var mörkbrunt!
Hur lyckades jag? Tången hade inte äns värmt upp? Nu har håret iallafall blivit lite ljusare, mer åt det gyllenebruna/gula hållet.



Eh, fint eller? :( ska kanske till frissan på måndag och se vad man kan göra åt det.

Kommentarer

Postat av: 月姫 Tsukii ♥

Publicerad 2010-07-04 20:23:47

oh läskigt ><



sv> hehe från ur o penn :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela