Kaos?

Jag har typ grejer över allt. Massor med pengar i jackfickan, i något hörn i rummet och lite sånt. Måste ta och fixa upp allt sånt när jag kommer hem till mamma. Måste leta fram alla skolböcker jag har gömt bort under lovet. Usch...
Jag vill inte tillbaka till skolan. Börjar redan få panik. Jag har inga kläder, ca två-tre tröjor och sedan en massa annat som jag inte kommer använda på skolan.

Jag vill flytta, NU. Några veckor kvar bara.

Har inte gjort iordning mig än så ska väl ta och göra det nu snart innan middagen. Det blir bara lite mascara och tvätta håret idag.

Kanske uppdaterar senare ikväll om jag hinner.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-01-04 19:27:01

jag komma sakna dig gumms :(

jag vill inte gå till skolan ensam D:

buhuu

<3

Postat av: Tess

Publicerad 2010-01-04 19:48:01

flytta nu!!:D så vi kan plågas till skolan tsm:D

mohahaha:)<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-05 14:34:17

jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

Postat av: Boris

Publicerad 2010-01-06 13:09:40

Tävlingen som du nominerades till har nu fått 10 finalister:)

se om du är en av dom på min blogg;)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela