Rubrik

Hann aldrig blogga igår innan jag for på stan och efteråt var jag för lat för att blogga. Iallafall så gick jag ner på stan och mötte upp Tess och Fanny. Vi shoppade, ska knäppa bilder och visa sen :)
Sedan följde jag med Tess till hennes lilla kusin Nova. Hon fyllde sex år så vi fikade och busade med henne. Oturligt nog tog vi med oss alla påsar in till dem och for iväg utan dom -.- suck
Efter middagen så gick vi tillbaka och hämtade dom. Vi var inte riktigt säkra på vars vi var så vi lyckades virra bort oss hihi. Vi lyckades iallafall hitta dit och tillbaka sen igen.

Senare på kvällen använde vi oss av ansiktsmask och vart typ grå/blå i ansiktet efteråt? heheh


Glömde bort att klicka av blixten.





Bilderna blir ganska suddiga eftersom blixten är av och jag har världens sämsta kamera.


Inte peta näsan Tess :)

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-02-07 20:54:19

snygga barn! :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela