Söndag

Godmorgon!
Jag har ju iofs varit vaken i några timmar. Klev upp och åt fukost vid tio men vaknade klockan åtta men låg kvar i sängen. Mysigt va? ;)
Vi fikade lite och sedan for farfar hem. dag händer inte särskilt mycket. Ska sitta och försöka planera in lite grejer som jag bara glömmer att göra hela tiden. Men nu ska jag ta tag i det.

Ska även försöka övertala mamma att jag ska få köpa den hära på gadgetgirl.se för 195 kr. Blir inte så mycket kvar av min månadspeng. Men det är mina pengar, jag gör vad jag vill med dom.


En Hello Kitty webbkamera :D Jag har ju ingen webbkamera så det skulle vara kul att ha en. Och att det finns som Hello Kitty är ju ett stooooooort plus!

Sitter och surar just nu, för några av mina vänner funderar på att sluta blogga. :'(

Kommentarer

Postat av: Still In My Heart

Publicerad 2010-02-28 18:29:33

Haha, häftig :D

Postat av: Tess

Publicerad 2010-03-01 14:49:21

Men gud en sån måste jag bara ha! inte för att härma xD gud vad coooool!:P<3<3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela