Matteprov imorgon :)

Nej usch, jag kommer inte göra bra ifrån mig känner jag. Har suttit och tränat hela kvällen/eftermiddagen.
Därför har jag inte bloggat. Inte förrän nu har jag upptäckt att jag bara har tränat på sånt jag KAN REDAN. Okej, vi har vår mattebok uppdelad i delar, lätt, normalt och svårt. Jag tränade på normala, men skulle ha tränat på det svåra. Men jag orkar verkligen inte mer. Skulle vilja be mamma om hjälp men hon är upptagen.

Imorgon börjar vi 8:20 och har matte/no första lektionen. Sedan klockan 9:20 ska jag hem igen. För vi ska till Umeå och sova på hotell, gå på stan, gå på bio och äta på restaurang. Bara jag, mamma och lillasyster :)
Kan inte blogga :/ ♥

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-02-20 09:35:53

jävla lyx! :O

jag vill oxå följa med :(

pax för att hoppa i den stooooora väskan ;)

hihi.

JAG SAKNAR DIG BUSUNGE!!!!!! <3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela