Good night<3

For till pappa runt fem tiden och då åt vi middag och såg på 2-3 avsnitt av Lost. Mitt internet hos mamma strular så blogginläggen kommer nog bli få ett tag. Men nu är jag ju hos pappa så :) Det ska nog lösa sig.

Ja, ska lägga mig tidigt ikväll. Skönt. Men måste ju först lägga in dagens bild. Jag och Jessica har en tävling, vi ska lägga in en bild om dagen och en bild på oss själva en gång i veckan.
Iallafall; den här bilden har jag faktiskt lovat att lägga upp för länge sedan. Hahha, jag är duktig på att hålla det jag lovar x)

Ett sött litet anteckningsblock. Finns att köpa på Gallerix i olika storlekar och framsidor :) Älskar bilden.
Köpte den när vi var i umeå ;)

Ursäkta att bilden blev roterad, men det blir så jobbigt att ändra det på den här bärbara datorn. Bilden blev suddig, kunde inte ha blixt eftersom det reflekteras i bilden.

Kommentarer

Postat av: Still In My Heart

Publicerad 2010-02-26 23:13:01

Sv: Tack, eller nåt (a) Haha, det gick bra:) Men rett ut känslorna har jag väl inte riktigt gjort...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-27 00:40:36

Du har ju Gimp på datorn och vet hur att använda det så nog jag du skulle kunna rotera bilden ifall du vill. Sov gott. Vi ses imorgon.

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela