Dag 01 – Varför bloggar jag?

Jag bloggar för att det är jäkligt roligt ;) Det är ett bra sätt att hålla koll på kompisarna och för dom att hålla koll på mig, perfekt ställe att lägga upp finfina bilder. Jag började blogga för snart två år sedan (behöver jag ens nämna att det inte var mycket till blogg från början?) och började tycka att Html och koder var riktigt roligt :) Det är väl ungefär det.

Dag 01 – Varför bloggar jag?
Dag 02 – Min dag
Dag 03 – Vad är kärlek?
Dag 04 – Mina föräldrar
Dag 05 – Mina syskon
Dag 06 – Som barn
Dag 07 – Om jag vann snuskigt mycket pengar
Dag 08 – Mina närmsta vänner
Dag 09 – Pinsamt ögonblick
Dag 10 – Dagen i bilder
Dag 11 – Mina favoritbloggar och varför jag läser dom
Dag 12 – Jag skulle inte klara mig utan
Dag 13 – Foton som betyder mycket
Dag 14 – Mina ovanor
Dag 15 – Framtidsvisioner
Dag 16 – Favoritminnen
Dag 17 – Det här är vardagslyx för mig
Dag 18 – Detta ångrar jag
Dag 19 – Min favoritfilm
Dag 20 – Om det här var min sista dag
Dag 21 – Min första kärlek
Dag 22 – 20 låtar från min Spotify-lista
Dag 23 – Det här får mig att må bra
Dag 24 – Tre saker ni inte visste om mig
Dag 25 – Mina rädslor
Dag 26 – Smeknamn jag har och varför
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Min favoritbok
Dag 29 – Det här saknar jag
Dag 30 – Ett ögonblick jag aldrig glömmer

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela