Funderar på...

...att färga håret brunt? Vad säger ni om det? :) Jag hur funderat och velat fram och tillbaka. Jag trivs skitbra som blondin, men vill testa annat också. Är osäker på om jag vill bli brunett, tänk om jag inte passar i det alls? Det sliter så mycket på håret att blondera det (det var därför jag lyckades bränna det) så det kanske är bra om jag slipper slita på mitt sköra hår.

Jag längtar tills vi far till stockholm :) har resfeber heheh.


Random bild som jag har knäppt med min nya kamera

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2010-08-09 21:14:52

ja det borde du göra det blir nog as snyggt om du färgar det mörk brunt!:D<3

Postat av: Marina

Publicerad 2010-08-10 10:09:18

Bilden var JÄTTEFIN! ♥

Jag tycker att du allt kan testa att färga, men det är som du säger att om du inte passar i det. Så blir det lite svårt att färga tillbaka. För håret mår inte allt bra i att färgas flera gånger om. Och speciellt inte om man byter mellan mörkt och ljust... hmmm, det tål att funderas på ;)

Postat av: R O R A . S E

Publicerad 2010-08-10 11:49:00

SV: Ah, de var riktigt härliga att se på :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela