Snelugg

Såg nyss att jag hade besöksrekord i Tisdags/Onsdags, kul :D

När jag klev upp imorse var det molnigt ute, en liten blick ut genom fönstret och jag hade lust att dra tecket över huvudet igen.
Lyckades iallafall kliva upp och göra mig iordning. Har dessutom bestämt att jag ska ändra luggen till snelugg, var jättenervös innan skolan men när ingen verkade märka det slappnade jag av.
Det känns somrigt med snelugg :) tycker iallafall jag.

Nu ska jag försöka få mitt skitinternet att fungera och kolla igenom bloglovin och mejlen.

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2010-04-27 16:18:19

du blev ju skit söt! :3

Postat av: andrea

Publicerad 2010-04-27 18:27:18

oooohhhh mejjvaaaaaaaaaa duu ääeee sssååå snyyyggggiiiisschhcchhchchhh jagggggg ällssskkarrr diiiigggggggg babbababbabababaeeeeeee <<3<3<3<3333333333333

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela