Jag och Andrea ^^

Igår kom Andrea hem till mig, vi satt vi datorn en stund sedan så kikade vi på New Moon. När filmen var klar så kom hennes mamma och skjutsade hem oss till Andrea. Där blev det middag och sedan töntade vi oss med att spela Bubbel Trouble och Fire play på internet hahah :D
Sedan spelade jag Nintendo för första gången. Gick sååådär, jag tror att Andrea förlorade med mening ;)
Vi bestämde oss för att kika på tv. Vi såg någon minut på Mr Bean och sedan såg vi ett roligt avsnitt av Fairy odd parents. Jag älskar det programmet!

Sedan var jag tvungen att fara hem, men det var kul.
Idag fyller min extrapappa år, så ikväll blir det gäster och fika. Nu ska jag kika igenom bloglovin, sedan ska jag se Bella&tyra-show, Bones och The vampire dairies. Mysigt ♥

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-04-18 13:13:24

igår var ändå bäääst :D<3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela