Dålig dag

Det första jag gjorde idag när jag kom hem var att försöka komma in på internet och blogga. Internet vägrade fungera som vanligt. Efter många försök gav jag upp. Jag blev jätte arg och gick och la mig på kökssoffan och somnade en stund. Har varit på skithumör sedan dess.
Har egentligen varit på dåligt humör hela morgonen, minsta lilla småsak som gör mig mindre glad på morgonen kan förstöra hela min dag.
Jag har ju iof råkat göra sönder en spegel så jag ska ju ha 7 års otur, om man nu tror på sånt.
Utan internet är jag inte hel ♥

Nu ska jag försöka komma ikapp på alla sidor, det är egentligen V nu, men det kan jag kika sedan.

Ska ni göra något specielt imorgon?
Jag ska dra hem till Andrea, vi ska hyra filmer och ha världens myskväll, och Andrea vill bada men jag känner mig grymt förkyld nu så vi får se.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-04-29 20:29:49

hihi du behöver inte bada om du inte vill :D

du kan ta kort på mig så jag kan skryta sen baaa (hhh)

jag är förkyld to så jag kmr nog bli sjuk :D:D:D:D::D

haha puss<3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela