Sju fakta om mig ni inte visste

Detta visste ni garanterat inte om mig ;)

º Jag gillar anime och manga, särskilt Avatar (barnserie som gick/går i repris på Nickelodeon)
º Nästan alla mina byxor är lite förstora, de går ut sig när jag har använt dem
º Är en läslus och i tvåan läste jag trehundra bokstäver på en minut
º Älskar all musik, rnb, hip hop, rap, rock, ehm... vad finns det mer?  Ja allt iallfall
º Mina ögonfransar når upp till ögonbrynen när jag kikar uppåt
º Jag spelar piano, dansar jazz och snart hip hop och rider. Har spelat blockflöjt när jag var liten
º Är jätte glömsk och glömmer det någon har sagt efter fem sekunder

Haha, lite onödigt fakta om mig.

Kommentarer

Postat av: Matina Du Rees Rosén

Publicerad 2009-09-08 18:52:25

Hej sötis, nu har jag en ny Victoria´s secret Tävling på bloggen, skulle bli jätte glad om du deltar. Kram Minnie

Postat av: Linn ♥

Publicerad 2009-09-18 10:28:38

hei inte onödigt fakta alls har inte kollat in din blogg på ett tag sorry har inte haft tid :( men ska försöka göra det oftare :Dn saknar dej <33

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela