And I'm back infront of the computer!

Tjo på er alla!

Tillbaka hos pappa igen, alltså kan jag sitta vid datorn.

Just nu sitter jag och myser framför datan iklädd i försmå team sportia- byxor, och en blå satin liknande skjorta haha. Har nog fått frossa i mig, har krypit ner under täcket men fryser fortfarande. Helst av allt hoppas jag på att pappa ska läsa mina tankar och göra en kopp te till mej med mycket honung i eller en kopp varm choklad. Kanske lite för mycket att hoppas på.

Önskar er en mysig kväll, puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-26 10:18:27

Hejsan söt blogg du har :)

lust o följa varandra med bloglovin ?

puss / emmy

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-27 19:28:49

Kika in i min webshop http://www.beautyinsideout.se

Har rea på KanDee linnen;)

Postat av: Sarah

Publicerad 2009-09-27 23:07:28

Heej :) Skit bra blogg måste jag bara säga! :) Puss<33

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela