091206

Hej alla glada, ni sura kan dra.

I fredags så bytte jag mobil, eftersom det vart fel på den jag hade då. Jag kommer inte ens ihåg vilket fel det var. Och då behövde man ställa in datum.
Jag: - Det är den fjärde i tionde idag va?
Mamma: - den fjärde i tolfte...
Jag: - ...

Där ser ni hur borta jag kan vara ibland.

Ska snart hem till mamma så det blir bara ett snabbt inlägg. Jag och pappa åt middag framför tv:n ikväll och såg på Pirates of Caribien, okej har ingen aning om hur det stavas och orkar inte ta reda på det.
Länge sen jag såg ettan faktiskt.


Jag hade ju tänkt ut något jag skulle skriva när jag började men nu har jag glömt vad det var. Typiskt mig.

Iallafall... så måste ni börja kommentera mera! Så nu får ni välja vad jag ska skriva nästa inlägg om :D t.ex, mode, musik, dagens outfit. Ja vad ni vill. Okej, det är bara mina vänner som läser men ändå ;)

Kisses ♥

Kommentarer

Postat av: jessica (i)

Publicerad 2009-12-06 20:37:16

haha du är sämst!

men jag älskar dig för din sämsthet :*

och din SNYGGHET! :o

puss (L)

i nästa inlägg ska du skriva om...

KOSSOR :D

haha jag venne :(

men skriv om dagens outfit elr musik vettja! ;)

Postat av: Waily/Kissen/VB/Victoria/Vickie/Vicky/ömm...?

Publicerad 2009-12-09 01:43:10

Jag tycker du ska skriva om..... ÄLGAR ;d seriöst love them! Du borde typ lägga in en bild på en älg (HANE) och typ skriva ngt fakta som man INTE visste xo

Haha har förälskat mig i CAPS LOCK i vissa ord såå live with my stupid things saker or something du fatta nada men bry dig nt xo hohoho <--- tomten,,, har fått FETT med damp ;p

Iaf jag delar ut priser på min blogg till den som kan skriva den mest onödiga kommentaren xo kom på den tävlingen nyss (i) jag e seg som en (sn) ahahahhaa okej damp i gubbar oxå ;d (a)

Hahaq syupid komentar sååååå,,, SÅS!!! ;d

Hihi berniesås,,, <---- kass på stavning -.- elr det kanske stavas så xo OMG jag e sämmmmst!

Orka nt damp på min blogg så dampa på din ist ;D;D;D;D;D;D

Fuck allt -.- ( spelar andrea )

Du e sänmst victoria hahahahaha ( spela nutt )

örjan va inte med från början hahahhahaha (spela dig elr,,,, fast det där e ju ganska mkt jag med xp )

jaja nu ska jag sluta damp fölåt snyggish ;*



Pussar (INGA kramar bara pussar ) your own (?) Waily ;d (a)3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<--- hjärtanena e ti miiiiig själv ;d hahah fast du kan få hälften av dom ^^

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela