Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-22 22:21:28



hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-08-22 22:41:58

Hej!

Gud så fin blogg du har!

Har också en blogg, kanske inte lika fin!

Men är rätt nöjd med den ändå:)

Vad har du gjort idag?

Här i Stockholm har det varit piss väder.. Alltså en tråk dag!! Hihi:)

Har faktiskt gått i centrum med en tjej kompis idag, super trevligt:D

Ville bara kika in alltså och såklart lämna ett avtryck:)

Kramar!!!

/Amanda:)

PS:

Du är väl inte en sån tråkmåns som inte går in på den som kommenterat och ställt dig frågor och svarar i deras blogg??

Så gå gääärna in på min blogg och skriv något till mig också, så ialla fall jag blir glad ikväll:)

KRAAAAM

Och tack om du går in på min blogg:D

Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Publicerad 2009-08-23 12:31:16

kolla in dagens finaste youtube klipp/låt <3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/nick-jonas-miley-cyrus-goodbye.html#comment

Postat av: Hannes

Publicerad 2009-08-23 13:12:54

Hannes is back! =D



Vad har du för dig? Kram!

Postat av: Minnie

Publicerad 2009-08-23 13:53:27

Hej sötis, har kollat in din blogg lite då och då, så jag tänkte kolla in och säga hej.

Tjänar du pengar på din blogg? Jag har provat en jätte bra sida där man tjänar pengar jätte lätt, är du medlem där?

http://www.woopa.se/?ref=minnie

Kram Minnie

Postat av: Leia

Publicerad 2009-08-23 14:05:05

Inte för att jag direkt längtar tills 2an av den där filmen kommer, fast jag ska nog se den i alla fall.

Postat av: Minnie

Publicerad 2009-08-25 18:15:50

Hej, allt bra med dig idag?

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela