På tiden...

...att jag skriver ett inlägg. Bloggen har hamnat i skymundan på senaste tiden. Vädret har varit grymt och jag har varit jättetrött, har även fixat de allra sista läxorna/uppsatserna/inlämningarna! Så härligt, nu är det bara måndag, tisdag och på onsdag slutar vi. Awesome. Har varit väldigt lat den senaste veckan så trots att det är fredag så har jag varit tvungen att greja en del. Har städat ut hela garderoben (som jag insåg är alldeles för liten för alla mina stuff...) och snart är jag färdig med att ha städat rummet också. Senaste veckan har varit katastrof haha har fått rota runt i högar av grejer på golvet för att hitta saker jag. När jag har städat klart ska jag träna lite styrka och sen ska jag ut på en snabb jogginrunda. (bild från tumblr)
 
 

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela