Utmaning/lista

Blev utmanad av Tess att skriva sju saker om mig :} Jag tycker det är skitsvårt att skriva saker om en själv, kanske något som är värt att träna på?

1. Jag älskar cola. Det är liksom min drog och jag gillar nästan inte några andra drickor/läsker. Dock dricker jag cola ganska sällan, har inte råd att missbruka :')
2. Jag är typ en bloggoholic! Hade jag haft tid skulle jag läst hundratals med bloggar! Just nu läser jag ca. 130 och så följer jag ungefär lika många på tumblr. Det låter inte så värst mycket men det tar tiiiid att läsa igenom allt.
3. Jag är "allergisk" mot min pojkvän, får utslag och det kliar så fruktansvärt mycket. (nej det är inte parfym och vi tror inte att det är tvättmedlet)
4. Blir så glad av solskenet! Kliver jag upp och ser att det är mulet ute är min dag förstörd :(
5. Sov bara 5-6 timmar inatt men är oförskämt pigg ändå :}
6. Har massor med böcker att läsa här hemma (flera högar) och ändå går jag till biblioteket och lånar flera...
7. Får inte spendera några pengar, ska utomlands om någon månad och vill ha så mycket pengar som möjligt!

Och jag utmanar alla som har lust att skriva den här listan till att göra det. (De flesta av jag känner har redan gjort listan haha)

Kommentarer

Postat av: ▲ Mohammedi's™

Publicerad 2012-03-09 19:22:29

Tänkte tipsa om en ny och häftig tävling!

Vinn ett valfritt smycke från glittersten.se

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-glitte.html#comment

Hoppas du vill vara med, då gör du min dag också! ;)

TREVLIG HELG!

Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Publicerad 2012-03-10 01:05:37

Hejsan säg gärna vad du tycker om inlägget jag precis har skrivit har jag rätt eller fel? Dela med dig av det du tycker! :)

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/march/utkast-mars-9-2012.html#comment (direkt länk)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-11 18:55:41

Hej! :) Kolla gärna in min blogg har just börjat spela Sims 3 och kommer lägga upp och tipsa om en massa saker :) Hoppas du följer med på resan! du hittar bloggen på : http://marcuswoxter.blogg.se/



Kram!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela