Min favorit serie

Jag älskar serier, egentligen mycket bättre än filmer då de fortsätter mycket längre och man kan får se fram emot de nya avsnitten.
Mina absolut favoritserier, utan inbördes ordning, är Lost, Avatar, The vampire diaries, Veronica Mars, True blood, The 4400, The OC och flera.
 
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lf7ocdHReZ1qapo3uo1_1280.png
(Bild lånad härifrån)
Lost det går inte ens att förklara hur jäkla bra den här serien är! Om du inte har sett den, gör det, och ge den några avsnitt. Pappa och jag funderar på att se om den nu till hösten. Hoppas :) Jag var redo att se om den då vi såg sista avsnittet.
 
(min gif, får inte användas utan tillstånd, och den är skitdålig. När jag har tid ska jag fixa iordning den)
Avatar the last airbender minns när jag såg avsnittet här ovan, vet inte hur många år sedan men kanske... fyra-fem år sedan(?), hemma hos pappa på datorn. Jag garvade tills pappa kom in och undrade vad jag skrattade åt. Serien är verkligen min favorit, oslagbart. Får en såndär värkande hugg-känsla i hjärtområdet när jag tänker på Avatar. De är nog många som tror att det är en barnserie men ge den en chans så ska du se att den kommer beröra :)
 
(bilden härifrån)
The vampire diaries underbart, bara snygga karlar och skådespelaren till Elena är fruktansvärt vacker. Varje avsnittet är superspännande och jag längtar till oktober då jag har hört att nya säsongen ska komma ut! Sen att jag är one giant fan av Ian Somerhalder gör ju inte saken bättre. Han spelar Damon's karaktär lysande.
 
Tumblr_kqyw7xjj0m1qa4iifo1_500_large
(bilden härifrån)
Veronica Mars en serie jag precis har börjat titta på, har bara sett cirka åtta avsnitt men den är riktigt spännande och jag ska absolut se klart. Blandat med lite humor, lite kärlek och massor av detektivarbete!
 
(bilden härifrån)
True Blood behöver jag ens säga något?
 
(bilden härifrån)
The 4400 älskade den här serien och det var så synd att dom la ner den innan den hade hunnit avslutas på riktigt, fast dom fick till ett riktigt bra slut ändå. Värt att se :)
 
(bilden härifrån)
The O.C en av mina favoriter, har nyss börjat se om den från första säsongen och jag blev nästan lite tårögd av lycka, så bra är den. Seth Cohen (han där uppe ↑ ) är bland de bästa och framför allt roligaste karaktären i tv-seriens historia och resten av The O.C-gänget är också underbara.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela