Min bäste vän

True friendship comes when the silence between two people is comfortable.
Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget.
 
Jag vet faktiskt inte. Alldeles nyligen gick det upp för mig att den vännen som stod mig närmast inte kände likadant, så den personen har jag tappat. Innan sommaren gjorde jag och min expojkvän slut och där tappade jag också min allra käraste vän. Försöker hålla dom kvar men en åker iväg till ett annat ställe när skolan börjar igen för hon ska studera på ett annat ställe. Värdelöst är vad det är. Men så är det och jag hoppas att jag kommer kunna ta upp kontakten med en annan gammal vän som verkligen har varit den jag har berättat allt för och vi tyckte alltid likadant. Vi får se vad framtiden håller :)

Kommentarer

Postat av: sofiaa wikman

Publicerad 2012-07-30 20:15:00

Hoppas verkligen du och Linn hittar tbx till varann för ni verka ha haft mkt kul tillsammans :D
och jag komma alltid vara din vän!

sv: jaa vi får lov att hitta på massa nu innan sommaren tar slut:)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela