Det första inlägget det här året

Då var det 2012. De sista timmarna av 2011 var så bra, jag var nästan euforisk över att få spendera lite tid med kompisar. Det var så längesedan jag såg dom eftersom jag har varit sjuk. Jag borde lägga upp ett kollage med bilder över mitt 2011 och det ska jag nog också men inte idag, har fortfarande inte kommit igång med nya datorn så bilder osv. kommer få vänta tills jag har kommit på en lösning.

Pojkvännen har nyss farit och jag har bäddat ner mig i min lillabäddade säng. Fick lila siden sängkläder i julklapp av mina syskons farmor och farfar och det är så mjukt :} Har hämtat lite kall trocadero som finns kvar sen igår och så ska jag ta fram en serie att kika på. Har sett alla vampire diaries, true blood och the o.c så jag funderar att börja på något nytt.

GOD FORTSÄTTNING

Kommentarer

Postat av: KKUNGAMANDA - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

Publicerad 2012-01-01 18:59:26

Jag har just nu tre fantastiska tävlingar igång i bloggen. Är du med i alla tre får du en extralott i varje tävling. (påminn mig gärna då att du är med i alla tre, så jag vet)



Länkar till tävlingarna är här under!

http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/exklusiv-tavling.html#comment



http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment



http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-glitterstra.html#comment

Postat av: Tess

Publicerad 2012-01-01 21:25:30

Då ska du se på one tree hill! awesome serie! och nu när du är på benen paxar jag dig någon dag över lovet ;) oooch! fick du en Dator i julklapp?:D stationär eller bärbar?:D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela