Sjuk

Igår efter skolan så började jag känna mig lite krasslig och det blev lite sämre under kvällen så stannade hemma idag. Har förhoppningsvis inte missat alltför mycket. Ska försöka få lite läxa gjord även om jag känner för att göra något annat. Känner mig lite halv deprimerad, sitter och lyssnar på Melissa Horn's nya skiva. Jättebra låtar fastän dom är sorgliga.

Känner faktiskt för att göra om designen! Igen haha :} Men vill ha en lite beige/pastell/rosa design. Har tröttnat lite på den vita bakgrunden.

På tal om något helt annat; är skitsugen på att se Twilight-filmerna nu! Sjukt längesedan nu men jag tror inte jag hinner se dom :(

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2011-09-20 21:26:09

hahahaha jag minns när vi såg tvåan och vi ba: JACOB <33<3<3<3< hans rygg 3<3<3<33<3 hans rumpa<33<3<333<3 HAHAHAHAHHAHA

Postat av: isabelle

Publicerad 2011-09-21 23:37:50

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela