Du är rädd för stora ord jag är rädd för allt Men följ med mig hem så kan vi prata eller inte alls

Hej på er!
Hela dagen idag har bestått av reklam utdelning och pluggande! Men nu är jag klar med frågorna till Den svarta katten av Edgar Allan Poe (Iallafall en bit av boken) så nu tar jag en liten paus :}

I Fredags så for jag hem till pojkvännen och myste där tills igår morse, vi gick på en lång promenad och pratade om allt och ingenting och sedan åt vi middag på subway. Jag åkte hem och bladade reklamen och kikade på Hartbreak kid.

Snart ska jag ta tag i Hinduism-pluggandet, måste verkligen få bra betyg på det! Efter det ska jag hinna städa mitt rum också.


Kommentarer

Postat av: Z A R I S A

Publicerad 2011-09-18 19:01:41

fin blogg! :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela