Stockholm - Dag 3

Dag tre (Onsdagen) bestämde vi oss för att gå på stan. Så jag, mamma och lillasyster gick iväg för lite shopping medan resten av familjen gick till lekparken vid Humlegården.. eller vars det nu låg.
Jag shoppade för 1447 kr, men kom knappt hem med någonting känns det som haha. Visste faktiskt inte att jag hade så mycket pengar att göra av med, fast jag hade ganska många presentkort från födelsedagen som jag använde :}


Skärp från Bikbok.

En klocka som nu står på mitt nattduksbord. Från Grosso.

Wihi hittade den perfekta väskan också. Har letat länge efter en väska men inte hittat någon. Råkade dra sönder dragkedjan på min väska och sen dess har jag lånat mammas. Köpte den på HM och det var mamma som hittade den och visade mig :}

En fin text där det står Kärlek (för dom som har missat det) som jag tills vidare har ställt ovanpå min magnettavla. Köpte den på Grosso.

Köpte lite böcker också. Frost hittade mamma och sa att jag kanske skulle tycka den var intressant, vilket jag gjorde. Från baksidan av boken: "
Sedan öppnade jag ögonen och här fanns bara Grace och jag ingenting annat någonstans, bara Grace och jag hon som pressade ihop läpparna som för att behålla min kyss inom sig, och jag som höll ögonblicket i händerna som en skör liten fågel."

Sedan så fanns det en vagn med pocket:ar för 20kr så kollade igenom där och hittade Död tills mörkret faller som är förlagan till
True Blood-serien. Tänkte att det kunde vara intressant så tog den också. Det här var på Tisdagen då vi snabbt bara sprang förbi på fältöversten. Men på Torsdagen så gick vi till fältöversten igen en snabbis innan vi for hem och då köpte jag 2:an, 3:an och 4:an och då sa hon i kassan att det var 3 för 4 så då fick jag ta en till så tog 5:an också.


Hade presentkort på Makeupstore så vi svängde förbi där. Eftersom inget smink är särskilt bra för mitt allergi-ansikte så fick det bli en parfym istället. Sedan bestämde jag mig för att hellre köpa en Body mist. Valde Holiday luxury som lukt och den doftar jätte fräscht :) Himlar synd att förpackningen rispades lite i väskan påvägen hem..

En shorta från Hm.

Och ett par jeans som passade fint till. Nu ska mamma bara köpa gul/orange tråd så jag kan sy upp byxorna också.

Var tvungen att snabbt inhandla ett par skor som hade så att stortån kunde vara öppen. Hade såååå ont i stortån, råkade riva av en skinnbit som rev upp hela sidan av nageln/skinnet och självklart ska såret bli infekterat och allt sånt. Blev blå/röd om tån och riktigt svullen. AAAJ, nästan så att jag haltade fram på slutet av dagen. Så köpte dessa för 30 kr på HM's rea haha.

Och nagellack för 10kr på HM också.

Och en kass bild med nagellacket på naglarna. Riktigt fin färg och bra täckning :} ♥

Det var allt, förutom en massa underkläder också. Fick också se Billytilly på Topshop (hon jobbar där) vilket gjorde min dag :} Tycker att hon är ascool, kolla bara hennes tatueringar, piercingar, sidecut:en, sminket och smyckena.

Kommentarer

Postat av: yo

Publicerad 2011-08-01 22:47:13

- fina bilder!

Postat av: {Elsa}

Publicerad 2011-08-02 14:03:27

Vilka fina grejer!



Svar 1: Visst är dom! :D

Svar 2: Hehe, det är superhärligt! Hoppas du har en bra dag iaf, & att du hinner njuta av solen lite iaf! :p

Postat av: Love&Peace

Publicerad 2011-08-07 00:03:10

Cool färg på nagellacket! ^^

Postat av: KarinHannaIsabelle-

Publicerad 2011-08-09 14:57:25

Underbar shopping! :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela