24 Maj 2010

Har nyss kommit tillbaka från en tur till lekparken. Vi har ätit lite glass och jag har börjat ränsa ur garderoben, det behövs verkligen! Måste dessutom plocka fram lite sommarkläder och annat kul som jag har glömt bort i ett hörn någon stans.

Jag fyller år om 4 veckor och 5 dagar ;) längtar...
Nu ska jag fortsätta med garderoben och hinner kanske kika på en film. Den heter The imaginarium of doctor Parnassus, en väldigt konstig men ganska bra film.


Det var Heath Ledger's sista film innan han dog.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-05-24 20:02:17

Sv: Haha han ligger ju på balkongen, bilden är bara vänd ;D

Postat av: Rose

Publicerad 2010-05-25 21:32:36

Kika in på min blogg och släng gärna en kommentar om vad du tycker om den Kram



btw så kanske vi kan följa varandra på bloglovin

Postat av: simone

Publicerad 2010-05-28 18:28:00

Den är riktigt fin den :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela