Skola imorgon

Insåg just att det var skola imorgon. Nej... jag orkar inte, jag vill inte.
Tur att det är fredag iallafall. Efter skolan ska jag hem och träna, vi ska ha dansuppvisning på Lördag och jag gör fel på samma ställe hela tiden.
Blir ingen uppdatering på Lördag förrän på kvällen.

Nu ska jag iallafall träna lite på dansen och sedan måste jag träna på en redovisning om afrika som jag ska redovisa imorgon. Efter det blir det en film, eller så hinner jag inte det utan går och lägger mig.

Kommentarer

Postat av: S A N D R A

Publicerad 2010-05-20 20:39:38

sv; haha asså menar du century gothic? :S de e ju skitvanligt :) trodde du mena de ovanför ;D

Postat av: andrea

Publicerad 2010-05-20 21:42:31

harare är huvudstaden i zimbabwe och det är till skolor dit som pengarna ska ;)<3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela