Lat

Har varken dammsugat eller möblerat om, jag är lat idag. Har istället suttit och deppat framför datorn. Har haft en tråkig och dålig dag idag. Har nyss ätit glass med chokladsås och världens äckligaste strössel! Usch, smakade papperskartong.
Jag och lillasyster och lillebror har också sett Alvin och gänget 2, som vi hyrde tidigare idag :) den var bra, men den första var bättre.

Nu ska jag försöka komma ikapp på Bella&Tyra-show, har ju missat nästan fyra avsnitt nu tror jag. Så ska ta och kika på det sedan ska jag sova. Natti ♥

Kommentarer

Postat av: Vanja

Publicerad 2010-05-13 23:07:32

SV Hahah det var skönt att höra... (;

Hahha, trevligt ! Jo jag har precis sett Stardust med min lillasyster ;)

Postat av: ▲ p i n k n a t i o n . s e

Publicerad 2010-05-14 06:51:33

Sv; Tack ^^ Ja det gör jag :)

Postat av: Linn-lay

Publicerad 2010-05-14 10:54:02

Godmorgon:D



sovit gott i natt? :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela