Läskig film

Dagen spenderades med Jessica och Andrea, när klockan blev 18:00 så följde jag Andrea hem, vi åt middag och bestämde oss för att se på skräckfilm. Vi såg Paranomal Activity (stavas?) den var jätte läskig! Dessutom tvingar mamma mig att gå 500m i mitten av skogen typ.
Har suttit med ansiktet i Andrea's kudde och försökt hålla mig från att hosta i hennes kudde hela filmen. Men jag var för rädd för att ta bort kudden och hosta hahah.
Vem vet, det här kanske blir mitt sista blogginlägg. Jag kanske inte överlever från Andrea's hus till bilen :D

Nu ska jag gå ♥ Önska mig lycka till!

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-05-12 22:36:23

hahah :')

jag sa fel, det är 500 runt (A) typ 250 upp :P men ändå!!! jag fick gå ensam tillbaka!!! tyck synd om mig :(<33<<333<3<<3<3<3<3

Postat av: simone

Publicerad 2010-05-13 19:35:54

Den är lite kul den filmen :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela