Early morning

Oj jag är uppe tidigt idag :') det händer mycket sällan. Har surfat runt lite grann nu på morgonen och jag har listat ut hur man print screenar! (I love you google ♥) Så nu jäklar blir det printscreen för fulla muggar. Eller inte.

Jag ska tydligen vara med Tess idag, hon skrev det i en komentar. Så ska käka lite frukost, ta en dusch och sedan höra med henne för hon skulle tydligen klippa sig idag.

För att inlägget inte ska bli allt för tråkigt lägger jag upp en bild på massor av olika ringar som jag vill ha :) Ska leta efter snygga ringar i Stockholm, har inga ringar.



Måste ta tag i designen innan skolan börjar. Men det får bli nästa gång jag är hemma hos pappa.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2010-08-11 11:16:33

jag förstår det :/ vet dock inte alls hur man ska fixa det eftersom det bara dök upp helt plötsligt.

men visst, jag kan göra en länk till startsidan i början av varje inlägg (:



wow, vilka snygga ringar! är alla från samma ställe?

Postat av: t a k a i ♥

Publicerad 2010-08-11 13:31:03

svar:

ja, gör det! :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela