05 Augusti 2010

Hej :D har försökt njuta av den lilla sommaren vi har så har lagt bloggen åt sidan några veckor. Idag så ska jag kanske träffa Fanny, men hon svarar inte på mobilen så vi får se hur det blir.

I Måndags beställde jag äntligen min kamera :') Det blev en Canon EOS 1000D! Den kommer antagligen imorgon och i värsta fall så kommer den på Måndag. Var tvungen att köpa en kamera innan mamma och jag far till Stockholm om 1-2 veckor. Vi har inte riktigt bestämt när vi ska fara än så vi får se när det blir.

Hade ganska tur när jag köpte kameran. Hittade ett ställe där dom hade kampanj, då ingick det kameran, kameraväska och 4GB minneskort. Lycka! Man fick också en värdecheck på Fujidirekt 100:- (inte riktigt säker på vad det är) och en värdecheck till en fotobok. Eller något sånt iallafall hehe...



Fanny har också en 1000D och först tänkte jag välja en annan kamera eftersom hon har en likadan men sedan ångrade jag mig. Ska inte avstå från en bra kamera bara föratt en kompis har en likadan. :)

Kommentarer

Postat av: Suzuni

Publicerad 2010-08-05 15:07:47

Svar: Nej :D

Postat av: Marina

Publicerad 2010-08-05 20:51:39

Jag har också en sånn kamera. Den är skit bra. Det ända som är lite synd är att objektivet bara når 5 meter...fast jag ska köpa ett bättre snart ;) ♥

*

Jag vill också till Sthlm!!!

Postat av: jessica

Publicerad 2010-08-07 22:34:12

fett niiice :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela