GRATTIS

GRATTIS TILL MIG :D
Och nej, det är inte min födelsedag idag. Någon som kan gissa? Den som först gissar rätt länkar jag till.
Är på såååå bra humör idag! Vaknade upp och det  blev en mysig frukost framför ett avsnitt av Lost och sedan gick jag och pappa ner på stan. Måste köpa en ny jacka, det var ju hur varmt som helst. Solen lyser och nästan vindstilla där vi gick. Men nu känns det bra att ha varit ute och rört på sig.

Nu ska jag bara ta det lugnt och mysa med datorn i knät. Och till er som undrar vad som har hänt med bilderna så har jag slarvat bort sladden, eller det var mamma som ville låna sladden och sedan vet hon inte vars den har tagit väge, suck...

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2010-04-10 17:58:51

vf grattis? :o:o:o:oooo

säääääääg ? (AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA)

jag är bara LIIIIIIIITE nyfiken........

<3<3

Postat av: jessica

Publicerad 2010-04-11 11:52:56

du har namnsdag? xO <3

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela