Fortfarande sjuk

KAN DEE KIKADE IN OCH KOMMENTERADE PÅ MIN BLOGG *svimma*

Haha, igår kommenterade jag på hennes blogg och nu har hon svarat här i min. Snacka om surprise...

Iallafall... har ingen aning om hur man stavar kommenterade men hoppas det blev rätt. Kan Dee är verkligen en tjej jag ser upp till, hon ritar så himla snyggt.
Kika in på hennes blogg Kan Dee drawings och på hennes webshop Kan Dee Shop.

Orkade inte blogga något igår eftersom jag inte har gjort något på hela dagen. Har mest suttit framför datorn och sett på tv. Aja, kommer vara hemma hela resten av veckan också. Jag kommer dö av ensamhet! Skolan skippar jag gärna men alla mina vänner som jag inte har träffat på en hel vecka ♥
Idag for vi på sjukhuset men det visade sig att jag bara har ett virus och inte halsfluss.

Pöss ♥

Kommentarer

Postat av: andrea (h)

Publicerad 2009-12-03 19:02:06

ofta kan dee kommenterade? ;o

ska kolla igenom dina senaste inlägg nue!

8)

ehehehhe

saknar dig mest!

(L)

Postat av: Gudde

Publicerad 2009-12-03 20:51:01

Ojj,gjorde hon!! Vad kul! ;D

Fiin blogg föresten.. Kolla gärna in min om du orkar... :D

Kramisar// GosenG

Postat av: jessica (i)

Publicerad 2009-12-04 20:37:08

DU ÄR SAKNAD GUMMAN! (L)

kommer du på måndag? ;o

de mst du!



ofta?!

va space 8D

ahah xd

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela