091204

Hej där alla glada!

Idag var jag hemma igen, det här viruset börjar gå mig på nerverna. På måndag far jag på skolan iallafall. Kommer bli kul att träffa alla vänner igen ♥

Undra om någon ens kommer ihåg vad jag heter...?

Händer inte så mycket ikväll, lär väl slöa framför datorn men är sugen på att sätta på en film. Kanske twilight? nu när jag har sett new moon vill jag ju se på Twilight igen. Tyckte inte att new moon var bra...mitt fel eftersom jag har läst böckerna.

Nu vart jag helt plötsligt väääldigt hungrig. Lite kvällsmat kanske? Får se vad vi hittar på ;)


Två månader efter att vi börjat skolan kunde jag få frågor från vissa killar i klassen:
-Går du i våran klass? följt av ett förvånat uttryck. Kul...

Nej ska inte deppa för att ingen kände igen mig, hahah. Jag är ju en sån glad person (←NAT)
Sitter och funderar på layouten, usch det här kommer ju ta jätte lång tid innan jag blir nöjd. Aja vi får se helt enkelt.
Sitter också och funderar på en viss, irriterande person jag stör mig på. Kanske inte borde skriva i bloggen men men. Orkar inte radera.

Kommentarer

Postat av: andrea (L)

Publicerad 2009-12-04 22:52:23

hahahha dom kommer faktiskt ihåg vem du är! :d

iaf när jag prata med felix för han ville sno min mobil.

me ; men det är inge intressanta sms, bara från fia, pratar snabbt!

han ; va?

me ; de ä bara sms från mejva, josephine...?

han ; jaha, hon som är sjuk?



AHAHHAHAHAHHAHA :D (L)



tell me whos irriterande? <3



misssu

Postat av: jessica (i)

Publicerad 2009-12-05 11:15:38

hahah, men jag vet faktiskt ditt namn! ;o

ja tror du börja på j,,,, (i)

haha nejmen 8)



vet jag?

tell me?!

(L)

Postat av: The kitten xo

Publicerad 2009-12-06 17:32:19

Haha men nörd killar som inte vet att du nt går i den klassen,,,

Dom e ju typ ömm,,, efter -.-'



Pussssssss ;*

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela