Vårblommigt

 
Hade ett presentkort på Bikbok så köpte den här peplumen :) Det var alltså sista köpet för nu är det strikt köpstopp för mig fram till sommaren! HUR ska jag klara det... Men jag måste till Bråvalla i juni så då är det bara att spara. Idag har jag rotat igenom garderoben och hittat massor som jag ska sälja, har fotat för fullt nu tills blixten dog. Hade egentligen tänkt söka något mer extra jobb eller be om mera tider men mamma sa nej till det eftersom jag måste ha tid för skolan också så vi hoppas att detta går ihop nu!

Kommentarer

Postat av: VERONICA - modeblogg

Publicerad 2014-03-24 16:53:27

Vilken mysig blogg! :)
Så snygg topp, perfekt nu till våren! Kramkram

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-25 10:54:27

fin!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela