Bendag!

Nu ska jag snart ner i källaren och köra lite ben, vilket passade jättebra eftersom jag inte tränade något igår och då borde jag ha massor med energi att göra av med :) Har faktiskt träningsvärk i bröst/axlar sen i måndags så jag hoppas att det kommer kännas imorrn i benen! Har varit uppe sedan kl 5 imorse så jag gissar att jag kommer bli rejält trött nu på eftermiddagen men vi har celsius hemma som jag tänkte dricka nu innan träningen.
 
Efter att jag har tränat måste jag sätta mig och plugga, har en hum/sam uppgift som redan ska vara inlämnad som jag inte är ett dugg klar med. Sedan är det såklart franskan som jag aldrig verkar komma ikapp med... Tänker försöka börja plugga 1 tim/dag i 21 dagar eftersom det är ungefär så lång tid det tar att skapa en vana. Tänker även försöka sluta äta ute, köpa onödiga saker och inte äta godis. Kommer bli sjukt svårt haha :)

Jo det var jobbigt att ställa klockan på det här igår, men upp kom jag iallafall :)

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2014-04-03 21:17:37

Skönt med träning!

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela