Mina favoritövningar inom träning

(Klicka på bilderna för att komma till källan)
 
Triceps pushdown: Jag tycker det är så himla svårt att hitta några bra tricepsövningar men denna gillar jag då man får riktigt bra kontakt med muskeln.
 
Lat pulldowns: Ibland kan man verkligen känna i ryggen hur muskeln arbetar, vilket jag tycker är svårt att få till annars (i typ rygglyft osv.). Plus att man kan variera övningen hur mycket som helst :) Bakom nacken, smalt grepp, reversed smalt grepp osv.
 
Cable kickbacks: Min favorit :) Tar bra och så kan man välja vikt (till skillnad från squats då vi inte har någon skivstång..).
 
Sådär, här har vi nu mina favoritövningar. Längtar så mycket efter att få träna, har inte tränat på ett tag eftersom julen kom ivägen och sen har vi haft lite problem i källaren så vi inte har hunnit vara där. Snart så!

Kommentarer

Postat av: Meg

Publicerad 2013-01-20 13:28:00

Åh, jag är så dålig med såna där multimaskiner, måste fan bli bättre med dem... kör hellre fria vikter haha :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela