Mitt sommarlov

1.Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut?: Har fiskat för första gången
2. Ångrar du det? : haha nej
3. Har du varit full i sommar? : Nej
4. Har du pussat någon i sommar?: Yes :}
5. Isåfall vem? : Pojkvännen
6. Badade du mycket? : Inte särskilt mycket, likabra det då vatten är uttorkande och jag är väldigt torr pga min allergi..
7. Rökte du? : Röker inte
8. Snusade du? : Snusar inte
9. Förlorade du någon vän: Vet inte faktiskt
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? Hm.. vi får väl se till vintern
11. Vad skiljer den här sommarlovet från förra?: Hade ingen pojkvän förra året, sov i bara påslakan förra sommaren men nu har det varit för kallt för det!
12. Grillade du mycket i sommar?: Hemma har vi grillat ganska mycket, annars så har jag bara grillat några få gånger
13. Åkte du vattenskidor? : Nej
14. Blev du tillsammans med någon? : Är redan tillsammans
15. Fick du någon ny kompis i sommar? : Nja
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? Jag hoppas det iallafall!
17. Har du druckit tills du spytt? Nej
18. Sårat någon? Antagligen
19. Dansat mycket? Ensam i mitt rum hahah?
20.Träffat nya människor? Lite grann ja :)
21. Kysst en främling? Nej
22. Tagit droger? Räknas Coca cola?
23. Haft en sommarflört? Nej
24. Gråtit? Ja
25. Skrattat tills du kissat på dig? Nej men nästan så
26. Tältat? Japp :}
27. Varit vaken en hel natt? Yes
29. Hånglat? Nja
30. Haft ett förhållande? Ja
31. Gjort dig riktigt illa? Nej
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej men har funderat på det
33. Läst en bok? Några stycken
34. Skickat fel sms med flit? Nej
35. Suttit vid datan en hel natt? Nej
36. Näckat? Nej
37. Solat naken? Nej
38. Fått utegångsförbud? Nej
39. Sagt “jag älskar dig" och menat det? Ja :}
40. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? Nej!
41. Varit i slagsmål? Nej
42. Pussat någon utav samma kön? Nej
43. Sjungit högt på ett berg? Nej
44. Kysst någon i regnet? Ja :}
45. Kysst någon i skogen? Nej
46. Kysst någon du inte borde? Nej
47. Tappat rösten? Nepp
48. varit på festival? Nej
49. Gått upp i vikt? Nej
50. Gått ner i vikt? Nej
51. Brännt dig? Yes
52. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Haha jo :}
53. Varit utomlands? Nej
54. Gjort ett bra köp? Kan inte komma på något just nu
55. Tagit upp kontakten med en gammal vän? Lite
56. Haft skadeglädjen? Har alltid skadeglädje! Haha nejdå :P
57. Sovit under bar himmel? Nej
58. Vad kommer du sakna mest? SOOOLEN!
59. Har du sommarjobbat? Har delat ut reklam men det gör jag året runt så nej
60. Har du svart ärligt på alla frågor? Yes :}

Kommentarer

Postat av: evelin

Publicerad 2011-08-14 20:21:08

TÄVLING. Ungefär som veckansblogg.

Här är direktlänk till tävlingen:

http://evelincelise.blogg.se/2011/august/kolla-hit-tavling.html#comment



(ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer)

Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Publicerad 2011-08-14 21:05:52

Hoppas du har haft en härlig vecka :)

kram!

Postat av: Ida

Publicerad 2011-08-14 23:08:12

Fin blogg du har, KRAM! :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela