Hello

Oj så länge sedan jag skrev, hade tänkt lägga upp bilder från Cypern ganska snabbt efter jag kom hem men jag har varit sååå trött (kom-hem-från-skolan-och-sov-till-middagen-och-gick-och-la-mig-igen-efter-middagen-trött) och sedan har jag haft nationellaprov plus allt jag har missat med jag var borta (har också lite att ta igen som jag inte hann med innan jag for...) Idag har jag iallafall klarat av två jobbiga uppgifter som har känts jättejobbiga ett tag nu så jag är ganska nöjd. Har en hel del kvar och kommer nog behöva stanna kvar på tisdagsskrivningarna varje tisdag fram till sommarlovet (som är snaaaart!!!!) Efter plugg har jag hjälpt till att kratta och efter det tränade jag en sväng. Blev bröst, axlar och triceps idag. Det är nästan pinsamt så svag jag är... speciellt i axlarna. Men i sommar kommer jag köra stenhårt på att lyfta vikter och springa/cykla så förhoppningsvis kommer det hända något. Från och med nu kör jag iallafall må,ti,on,to,sö. Fredagar och lördagar får vara vilodagar.
 
Allra första bilden jag knäppte i Ayia Napa, på palmerna haha. Ganska ful bild egentligen men jag älskar den blå himlen, det var så underbart. Inte ett moln på hela veckan.

Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela