2012 05 17

Och bloggen har ekat tyst i snart två veckor nu. Hur hände det? Allt går så snabbt att jag inte hinner med haha. Har inte suttit så mycket vid datorn men har knappt gjort något annat känns det som. Har drabbats av vårdepression, bara jag som brukar få så?

"Det är t ex mycket vanligt att man känner en stor trötthet, som inte lindras av ökad sömn. Detta trots att man ofta också sover längre än vanligt vid årstidsbunden depression.
Ett annat vanligt tecken är ett ökat sug efter kolhydrater, och då i synnerhet socker. Till följd av tröttheten upplever man ofta svårigheter att koncentrera sig och fokusera, t ex i arbetet."


Mitt träningssug har försvunnit, likaså mitt fotosug och redigeringssug, jag vill knappt göra något längre och kan bara tänka klart när jag är riktigt glad men när det har gått över tänker jag bara nudå?

Jaja, i helgen har jag dubbla distrikt att dela ut reklam till så det ska jag få gjort och så vill jag hinna umgås lite också. Skönt med ledigt iallafall! Gjorde dessutom om/fortsatt-prov på Buddhismen, dock gick det inte allra bäst men orkar inte bry mig..


Bild från år 2011. Färg färg färg.

Kommentarer

Postat av: narabella

Publicerad 2012-05-24 18:21:47

fin blogg. ha en trevlig helg:) kram!



narabella.com

Postat av: catarina

Publicerad 2012-05-25 21:49:40

sv. åh.. tack tack tack!! blir så himla glad

Postat av: Originalet

Publicerad 2012-05-26 12:24:41

Svar:

Ja verkligen, mums! :)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-06-06 09:25:24

men så fin bild½

Postat av: Clara Ringqvist

Publicerad 2012-07-14 00:10:54

Så fin bild!

Svar: Tack!
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela