"Mes amis sont les meilleurs"

Äntligen har man gjort lite nytta och målat om badrummet på övervåningen :) när jag ändå är hemma och ser förskräcklig ut kan jag lika gärna vara hemma, se förskräcklig ut och göra lite nytta samtidigt. Lite annat man har hunnit med den här veckan;
städa rummet
rensa bort gammalt smink
läst ut tre boker
gått ut med reklamen
tränat Franska
målat naglarna
kom på att jag har mikrofån på webbkameran så det slipper inhandlas när lönen kommer :} sedan har jag hunnit panikat över att jag har tappat bort ett läxpapper (om Israel-Palestina) sedan ringde pappa och så var den hemma hos honom, phew! Blir att hämta den efter middagen.

Idag har jag också sytt in tre tröjer som har töjt ut sig och blivit lite för stora (typiskt Gina Tricot-tröjor haha)
Annars har jag uppvaktat mamma lite och rensat ur garderoben och skänka bort mina kläder som jag inte använder längre till fattiga och behövande (dvs. lillasyster)

Nu ska jag sitta vid datorn en liten stund och sedan fortsätta träna på franskan (därav den fina rubriken (som betyder Mina vänner är bäst (kan man ha en parantes inuti en parantes förresten? Och en parantes inuti parantesen inuti en annan parantes?)

Långt och otroligt onödigt/ointressant inlägg :)


Tumblr_llwo9wcthx1qhnj8yo1_500_large



Sist, en bild från We ♥ it på en fin gammal bil som jag tycker var riktigt tjusig ^^

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2011-05-29 19:46:21

men du kommer väl till skolan på måndag?;o

Postat av: Edward

Publicerad 2011-05-29 23:38:29

Jag förstod rubriken! Otroligt, jag kan ju typ franska. Wooooof.



Du måste komma till skolan snart we miss joooo :}

Postat av: Emma

Publicerad 2011-05-30 09:58:17

Ja! Det stämmer :D

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela