“Life is full of beauty. Notice it. Notice the bumble bee, the small child, and the smiling faces. Smell the rain, and feel the wind. Live your life to the fullest potential, and fight for your dreams.”

Det här är inte min dag, har gått runt idag och varit sur, ledsen och irriterad. Kvällen borde bli lite bättre men har en känsla av att det inte alls kommer bli så. Just nu funderar jag på att gå ut med reklamen, inte allt men lite grann innan middagen iallafall. Fattar inte att jag har suttit hemma hela dagen och väntat?! Dumt.. och nu har jag panik över att jag har suttit här hela dagen och inte gjort något.

Fick förresten svar från mina blodprov igår, inget fel på dom. Fan. Vet inte om jag ska skratta eller gråta längre. Känns ganska hopplöst nu. På Måndag ska vi få prata med en läkare (min läkare slutade i Fredags så vi måste praktiskt taget börja om nu, eftersom hon inte vet vad som har hänt osv. ) och förhoppningsvis kommer vi fram till något.

Kommentarer

Postat av: andrea

Publicerad 2011-05-28 16:56:58

krya på dig!

hoppas det blir bra snart så du kan komma till skolan :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela