Blommor, gräsmatta och skolplugg

Klev upp imorse, snackade i telefon i kanske 45 med Tess och sedan ner för att äta lite frukost. Därefter blev man tillsagd att klippa gräsmattan (en liten del iaf) och hjälpsam som är så masar man sig ut i värmen för att klippa gräsmattan (sen att dom tyckte att man var såååå duktig på att klippa gräs så man skulle få klippa ännu lite mera och på slutet var man riktigt less behövs inte nämnas)
Sedan greppade jag kamran och tog några bilder på diverse blommor i våran rabatt, vilket var lite svårt eftersom det var för ljust ute och det blåste lite så blommorna vägrade vara stilla.
Nu sitter jag och pluggar franska, Israel-Palestina och skriver en bokredovisning som jag måste tokträna på också. Ska se till att kunna gå på skolan på Onsdag (även om jag inte får använda kortisonkrämen just nu men  som jag tänker använda ändå för att det är det enda som fungerar, lite halvkriminell man har blivit på senaste tiden..) så jag kan göra bort så många prov och förhör som möjligt innan Torsdag och Fredag då vi är lediga (då gör det inget om jag ser skum ut)

Borde återgå till pluggandet nu men innan det: Om man har skrivit en parantes inuti parentesen ska man göra två parenteser i slutet såhär )) eller bara en )? :3 det märks att man har varit hemma och inte har gått utanför dörren på några dagar när man sitter och funderar på sånt. Puss och kram på er ♥







Kommentarer

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela