Blodprov och andra hemskigheter

Sådär då kan jag stryka blodprov ur min lista på saker att uppleva i livet haha :)
For in till vårdcentralen idag och fick (äntligen) ta blodprov för att kolla vad jag är allergisk mot. Förhoppningsvis så får vi veta om det är något innan slutet på veckan, och om det inte visar något så kommer jag få remiss till hudblabla (kommer inte ihåg vad det hette ^^)

Nu när jag ändå kommer vara hemma resten av veckan så kan man ju passa på att göra alla saker man inte hinner annars, t.ex städa rummet och plugga till proven. Mamma nämnde något om att måla om badrummet på övervåning också. Äntligen! :D ♥



Och en halvtjusig liten bild på mina fina Hello Kitty fläkt så att inlägget inte blir helt bildlöst ♥

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2013-06-28 19:15:07

Skum fråga men , var köpte du den hello Kitty fläkten ?

Svar: Fick den av mamma så jag vet faktiskt inte alls var den kommer ifrån, tyvärr :/
Josephine Norlander

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela