“Happiness is like a cloud, if you stare at it long enough, it evaporates”







Moln från några dagar sedan och sista från igår.

I lördags fick jag hjälp av pojkvän med att dela ut reklamen och sedan så såg vi på film och åt chips. Vi såg Trassel och The switch, har sett trassel förut och The switch var bra den också.
I söndags så for vi till pappa och firade min födelsedag i förskott. Det var jättemysigt, vi käkade Thaimat (♥) och sen fikade vi och öppnade presenter. Fick bara saker som jag önskade mig, fast jag inte har sagt något hihi. Pengar, fina örhängen och gitarrställ! Blev så glad :) och så fick jag lite småpresenter av pojkvännen, fast jag ska tydligen få den "riktiga" presenten på min riktigt födelsedag, fast jag inte vill ha något mer haha.
I måndags så myste vi mest hela dagen tills eftermiddagen då vi for till Sofia och grillade och hade kul.
Idag blir det bara att städa och fixa, kanske packa också. Vi far till Skule/rövarbyn på Torsdagskväll och det är ju bra om man har allt klart tills dess.

Kommentarer

Postat av: Lovan

Publicerad 2011-06-22 18:27:20

jätte fin blogg :)

Postat av: Natalie - Country music fan

Publicerad 2011-06-22 21:40:43

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-23 10:49:31

vad har du fått för nåt? :)

Publiceras ej


Tillbaka till startsidan

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela